Bläddra
Sökresultat för Conny Gustafsson... Rensa filter?

av:Conny Gustafsson, Gunilla Eek, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Dagens konsumenter fattar snabba köpbeslut. Därför måste den enskilda butiken marknadsföra sig på ett bra sätt och skapa en säljande butiksmiljö. Det gäller att Kommunicera säljande!Läs merBoken är sprängfylld med praktiska råd och tips på hur en butik kan marknadsföra sig. Den innehåller också olika typer av…
Köp här

Isbn: 9789147081738

Utgivningsår:20070112

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Gunilla Eek, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid, Conny Gustafsson

Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Educational: Sales & retail skills Läromedel Läromedel: yrkesutbildning Läromedel: yrkesutbildning och övriga ämnen
I den andra upplagan av Praktisk marknadsföring 2 har vi uppdaterat exempel och tabeller och ändrat uppgifter som blivit daterade. I H2000-serien förenas teori med praktik. Serien omfattar läromedel för yrkesutbildningar inom handels- och administrationsyrkena. Böckerna i serien är särskilt framtagna för att passa på…
Köp här

Isbn: 9789147129645

Utgivningsår:20181024

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Conny Gustafsson, Rune Rennemark

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Säljande reklam är en grundläggande bok i konsten att producera reklam som säljer. Hälften av alla de miljarder kronor som varje år satsas på marknadskommunikation i Sverige gör ingen nytta. Förklaringen är enkel – många tror att påhittighet, gärna i kombination med sinne för färg och form, räcker för att skapa…
Köp här

Isbn: 9789147064236

Utgivningsår:20020704

Utgivare: Liber

Mediatyp: BZ

av:Ulf Vanselius, Rune Rennemark, Conny Gustafsson

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Praktisk handbok i modern marknadsföring Modern marknadsföring besvarar alla frågor du kan tänkas ställa när du ska marknadsföra produkter och tjänster i på dagens allt mer utmanande marknad. Från första raden tar författarna dig i handen och lär dig att hitta den enklaste, billigaste och säkraste vägen till framgång.…
Köp här

Isbn: 9789152715888

Utgivningsår:20220101

Utgivare: Pyramid Communication

Mediatyp: BC

av:Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Dagens konsumenter fattar snabba köpbeslut. Därför måste den enskilda butiken marknadsföra sig på ett bra sätt och skapa en säljande butiksmiljö. Det gäller att Kommunicera säljande!Läs merBoken är sprängfylld med praktiska råd och tips på hur en butik kan marknadsföra sig. Den innehåller också olika typer av…
Köp här

Isbn: 9789147061655

Utgivningsår:20031120

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid

Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Educational: Sales & retail skills Läromedel Läromedel: yrkesutbildning Läromedel: yrkesutbildning och övriga ämnen
H2000 Praktisk marknadsföring 2 är andra delen i en serie framtagen för gymnasieskolans Handels- och administrationsprogram, men serien lämpar sig även för olika typer av bransch- och vuxenutbildningar. Läromedlet fokuserar på butiksprofilering, affärsidé, planering och kommunikation. Du får konkreta råd kring var och…
Köp här

Isbn: 9789147130245

Utgivningsår:20190206

Utgivare: Liber

Mediatyp: EB

av:Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid

Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Educational: Sales & retail skills Läromedel Läromedel: yrkesutbildning Läromedel: yrkesutbildning och övriga ämnen
Onlineboken är en digital kopia av den tryckta bokens upplaga 1 (2013). H2000 Praktisk marknadsföring 2 är andra delen i en serie framtagen för att passa på gymnasieskolans Handels- och administrationsprogram, men serien lämpar sig även för olika typer av bransch- och vuxenutbildningar. Läromedlet fokuserar på…
Köp här

Isbn: 9789147916214

Utgivningsår:20130820

Utgivare: Liber

Mediatyp: EB

Köp här

Isbn: 9789147916238

Utgivningsår:20130820

Utgivare: Liber

Mediatyp: EB

av:Gunilla Eek, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid, Conny Gustafsson

Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Läromedel Läromedel: företagsekonomi Läromedel: samhällsorienterande ämnen och humaniora
Onlineboken är en digital kopia av den tryckta bokens upplaga 2. Varje dag kommer vi som konsumenter i kontakt med en stor mängd produkter och produkterbjudanden. För den som vill sälja någonting gäller det att hitta sätt att avvika från mängden, att sticka ut. H2000 Praktisk marknadsföring 2 – kommunicera säljande är…
Köp här

Isbn: 9789147151585

Utgivningsår:20230817

Utgivare: Liber

Mediatyp: EB

av:Conny Gustafsson, Rune Rennemark, Ulf Vanselius

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Så lyckas du med B2B-marknadsföring i den digitala tidsåldern Idag genomför köparna uppemot 70% av köpprocessen på egen hand. Vill du bli vald som leverantör måste ditt varumärke vara känt, accepterat och prioriterat. Och det är via digitala medier som köparna påverkas. Även säljarnas roll är helt annorlunda…
Köp här

Isbn: 9789163799754

Utgivningsår:20160201

Utgivare: Pyramid Communication

Mediatyp: BB

av:Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Dagens konsumenter fattar snabba köpbeslut. Därför måste den enskilda butiken marknadsföra sig på ett bra sätt och skapa en säljande butiksmiljö. Det gäller att Kommunicera säljande!Läs merBoken är sprängfylld med praktiska råd och tips på hur en butik kan marknadsföra sig. Den innehåller också olika typer av…
Köp här

Isbn: 9789147061747

Utgivningsår:20040509

Utgivare: Liber

Mediatyp: BE

av:Conny Gustafsson, Rune Rennemark

Den här handboken är rena guldgruvan för dig som arbetar med marknadsföring av industriella produkter och tjänster – lättläst, rikt illustrerad och späckad med exempel. Du får: en enkel och systematisk arbetsmodell, alla de verktyg du behöver för att gräva fram och utvärdera fakta, massor av tips och råd, en rad…
Köp här

Isbn: 9789175486994

Utgivningsår:20060710

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789147130269

Utgivningsår:20190206

Utgivare: Liber

Mediatyp: EB