Sökresultat för Conny Gustafsson...
Rensa filter?
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Dagens konsumenter fattar snabba köpbeslut. Därför måste den enskilda butiken marknadsföra sig på ett bra sätt och skapa en säljande butiksmiljö. Det gäller att Kommunicera säljande!Läs merBoken är sprängfylld med praktiska råd och tips på hur en butik kan marknadsföra sig. Den innehåller också olika typer av…
Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Educational: Sales & retail skills Läromedel Läromedel: yrkesutbildning Läromedel: yrkesutbildning och övriga ämnen
I den andra upplagan av Praktisk marknadsföring 2 har vi uppdaterat exempel och tabeller och ändrat uppgifter som blivit daterade. I H2000-serien förenas teori med praktik. Serien omfattar läromedel för yrkesutbildningar inom handels- och administrationsyrkena. Böckerna i serien är särskilt framtagna för att passa på…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Säljande reklam är en grundläggande bok i konsten att producera reklam som säljer. Hälften av alla de miljarder kronor som varje år satsas på marknadskommunikation i Sverige gör ingen nytta. Förklaringen är enkel – många tror att påhittighet, gärna i kombination med sinne för färg och form, räcker för att skapa…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Praktisk handbok i modern marknadsföring
Modern marknadsföring besvarar alla frågor du kan tänkas ställa när du ska marknadsföra produkter och tjänster i på dagens allt mer utmanande marknad. Från första raden tar författarna dig i handen och lär dig att hitta den enklaste, billigaste och säkraste vägen till framgång.…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Dagens konsumenter fattar snabba köpbeslut. Därför måste den enskilda butiken marknadsföra sig på ett bra sätt och skapa en säljande butiksmiljö. Det gäller att Kommunicera säljande!Läs merBoken är sprängfylld med praktiska råd och tips på hur en butik kan marknadsföra sig. Den innehåller också olika typer av…
Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Educational: Sales & retail skills Läromedel Läromedel: yrkesutbildning Läromedel: yrkesutbildning och övriga ämnen
H2000 Praktisk marknadsföring 2 är andra delen i en serie framtagen för gymnasieskolans Handels- och administrationsprogram, men serien lämpar sig även för olika typer av bransch- och vuxenutbildningar. Läromedlet fokuserar på butiksprofilering, affärsidé, planering och kommunikation. Du får konkreta råd kring var och…
Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Educational: Sales & retail skills Läromedel Läromedel: yrkesutbildning Läromedel: yrkesutbildning och övriga ämnen
Onlineboken är en digital kopia av den tryckta bokens upplaga 1 (2013).
H2000 Praktisk marknadsföring 2 är andra delen i en serie framtagen för att passa på gymnasieskolans Handels- och administrationsprogram, men serien lämpar sig även för olika typer av bransch- och vuxenutbildningar. Läromedlet fokuserar på…
Kategorier: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Läromedel Läromedel: företagsekonomi Läromedel: samhällsorienterande ämnen och humaniora
Onlineboken är en digital kopia av den tryckta bokens upplaga 2.
Varje dag kommer vi som konsumenter i kontakt med en stor mängd produkter och produkterbjudanden. För den som vill sälja någonting gäller det att hitta sätt att avvika från mängden, att sticka ut. H2000 Praktisk marknadsföring 2 – kommunicera säljande är…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Så lyckas du med B2B-marknadsföring i den digitala tidsåldern
Idag genomför köparna uppemot 70% av köpprocessen på egen hand. Vill du bli vald som leverantör måste ditt varumärke vara känt, accepterat och prioriterat. Och det är via digitala medier som köparna påverkas. Även säljarnas roll är helt annorlunda…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Dagens konsumenter fattar snabba köpbeslut. Därför måste den enskilda butiken marknadsföra sig på ett bra sätt och skapa en säljande butiksmiljö. Det gäller att Kommunicera säljande!Läs merBoken är sprängfylld med praktiska råd och tips på hur en butik kan marknadsföra sig. Den innehåller också olika typer av…
Den här handboken är rena guldgruvan för dig som arbetar med marknadsföring av industriella produkter och tjänster – lättläst, rikt illustrerad och späckad med exempel. Du får: en enkel och systematisk arbetsmodell, alla de verktyg du behöver för att gräva fram och utvärdera fakta, massor av tips och råd, en rad…